Emanate expands corporate offering with Mark Thompson hire

Former FTI Consulting managing director Mark Thompson has joined Emanate to head expansion of its corporate practice.

Emanate director and head of corporate: Mark Thompson
Emanate director and head of corporate: Mark Thompson

At FTI, Thompson worked on strategic communications for clients such as Anglo American, Northern Rock and PwC. Most recently Thompson was at Royal Dutch Shell in an interim communications role.

In the newly created role of director and head of corporate, Thompson will build the business’ corporate reputation and issues management work for existing clients such as Epson, Ubisoft, Philips, Southern Rail and Gatwick Express, from which it recently won a six-figure brief.

The expanded corporate offering will also serve future clients.

Emanate London CEO Nick Propper said: ‘We’ve had three strong years of trading despite challenging economic conditions and decided now was the right time to strengthen our commitment in the corporate space. 

‘We’re seeing significant demand for convergence across disciplines from our clients and Mark’s appointment is a key step in delivering seamless, integrated solutions.’

Before commenting please read our rules for commenting on articles.

If you see a comment you find offensive, you can flag it as inappropriate. In the top right-hand corner of an individual comment, you will see 'flag as inappropriate'. Clicking this prompts us to review the comment. For further information see our rules for commenting on articles.

comments powered by Disqus

Latest Articles

Insight Public Affairs joins Blue Star Strategies international agency network

Public affairs agency Insight has joined a five-strong international network of lobbying agencies set up by US member Blue Star Strategies.

DWP communications chief Richard Caseby secures apology from The Guardian

DWP communications chief Richard Caseby secures apology from The Guardian

The Guardian has apologised today for a Polly Toynbee comment piece which gave incorrect details about the hiring of former Sun and Times managing editor Richard Caseby by the Department for Work and Pensions.